Wednesday, June 11, 2014

Ride Solo ke Trengganu , Kedah - part II

ceghita aku pasai ride ni tak habeh lagi ,, ni baghu sampai ke Marang , jauh lagi ni.

Esoknya aku bangun awai jugak, tidoq malam pun tak berapa nak selesa, maklumlah laa selalu tidoq ada airkon , ada tilam , ni tidoq ataeh pasiaq , kena pulak tempak aku pacak kemah tu jadi ber gon pulak , bila tidoq dia bergolek .. hhahah.. apa pun kira ok la, tak dak orang dok mai kacau, buka kemah tengok motor aku pun dok ada lagi. selamat alhamdulillah.

Dah pagi, pi ambik wudhu , semayang subuh dulu laa hang kata. Kemudian baru mula cerah sikit sikit. Baru nampak keliling.
Inilah hasilnya bila hari dah terang .. satu satunya kemah di pantai .. 




No comments: