Skip to main content

Julai 2022 - 2

Masalah Batu Karang

Ramai juga mereka mereka yang menderita menahan sakit kerana batu karang, aku tak pernah kena jadi aku tak tau macam rasa sakit tersebut, tetapi menurut depa depa yang selalu call aku, depa kata , memang sakit sangat sangat,  ada seorang brader bagi tau, kalau masa sakit tu , berjalan atas pisau pun tak kan sakit, sebab sakit yang teramat sangat. Saya bersimpati dengan derita yang tuan puan alami. Betoi , saya simpati sangat sangat.

Sebab atas dasar simpati itu , kadang kadang yang telipon aku dari hospital , katanya , masuk wad sebab sakit, dan ada yang mintak aku deliver ubat pecah batu karang 'Home Formula' ini ke hospital , setelah terjumpa blog ini di google, jadi aku deliver jugak, walau pun ada yang call waktu malam.

Ini cuma berlaku di kawasan Lembah Kelang (KL ) saja, tuan tuan yang tinggal jauh jauh jangan pulak call saya mintak deliver jauh jauh, mati ler saya nak deliver jauh jauh, tapi kalau tuan tuan sanggup bayar duit minyak , rasa nya saya boleh delivery jugak. ( maaf bergurau sikit ).


Ada yang bertanya saya, berapa banyak yang perlu di minum untuk menghilang / memecahkan batu karang di pundi kencing, buah pinggang atau pun hempedu ?.
Jawapan nya , bergantung kepada saiz, jumlah dan juga umor batu karang tersebut. kalau saiz besar dan jumlah yang banyak mungkin satu kotak tidak mencukupi. Mungkin perlu menyusuli dengan beberapa kotak kemudian.

Mengikut pengalaman yang diceritakan oleh bekas pesakit yang berjaya memecahkan batu karang dengan cepat, ubat Home Formula Pemecah Batu Karang ini elok di minum bersama dengan air kelapa yang dicampurkan dengan 2 biji limau nipis. Makna nya , mula mula minum air kelapa tersebut , lepas beberapa minit, di ikuti dengan ubat Home Formula Pemecah Batu Karang ini.

Ubat Home Formula Pemecah Batu Karang ini boleh di minum pada bila bila waktu, tetapi paling elok jika diminum sebelum tidor, kerana semasa tidor badan kita sudah tidak bekerja , dengan itu ubat Pemecah Batu Karang ini dapat bertindak dengan lebih berkesan.

Untuk memesan ubat pecah batu karang ini tuan puan boleh menalipon atau sms ke nombor 016-443-9314 .


Semoga hidup tuan puan lebih ceria tanpa sakit batu karang. Order Home Formula Pemecah Batu Karang hari ini tuan kegunaan sendiri atau hadiah kepada mereka mereka yang mengidapi batu karang di pundi kencing , buah pinggang dan hempedu.




Comments

Popular posts from this blog

Grab Uber

Laa ni ghamai dok buat part time bawak grab dan uber untuk duit tambahan belanja rumah Kawan kawan yang dok buat depa habaq boleh laa dapat dua ratus ke tiga ratus sehari , tuu pun kira bawak dari pagi sampai petang .

Keghja daghi ghumah (Work From Home )

Haghi ni aku tak pi keghja pasai sakit peghut. agak kemaghin aku masak sambal kurang masak betoi kot. bini aku pesan, kalau nak sambal kena tumeh sampai pecah minyak baghu laa elok. Tapi mana ada masa nak tunggu sampai pecah minyak .. lambat laa. Satu yang seghonok di sini (US) , kalau kita sakit kita habaq dekat boss kata kita tak pi opis , kita habaq kita keghja dari ghumah saja, tak gadoh nak pi jumpa tuan doktor mintak MC, depa main percaya saja. Tapi aku ghasa kalau di Malaysia boleh amal mcm nii alamat laa opis tak dak oghang, semua nanti bagi alasan keghja daghi ghumah,, balo'q liat semua !!. Tapi ... keghja daghi ghumah nii bukan senang jgak, kena banyak disiplin dan sabaq, pasai banyak sangat yang dok kacau, sat lagi posmen mai ketuk pintu, oghang FedEx laa, UPS laa, ada yang nak tanya jalan pun ada, tukang baca meter laaa .. adooii mcm mcm. Sebut pasai keghja daghi ghumah nii bukan semua jenis keghja jgak yang boleh buat mcm tuu, tapi mcm keghja aku tak paa la.. yang pen

Julai 2022 - 2

​ Sampai di jetti Tekek, kena naik 4x4 merentas bukit untuk ke penginapan Bushman Chalet yang terletak di sebelah timur pulau. Perjalanan dari jetti Tekek ke chalet mengambil masa dalam 20 minit meredah hutan, naik bukit dan turun bukit ke kws penginapan di sebelah timur.