Monday, December 29, 2008

It is getting worst ..

makin haghi ekonomi nampaknya makin kurenggg .... tak tau macam mana untuk haghi haghi yang nak mai. kalau ekonomi tak elok ..makna poket pun kurang jgak laa..
semua oghang dok haghap kalau presiden baru naik ekonomi akan puleh sikit.

lagi berapa haghi lagi presiden baghu nak masuk opis.. jadi kita tengok saja laa macam mana.

3 comments:

emelleen said...

assalamualaikum...bestnye dok merantau kat neghara oghang no...saya tgk en.zan nye profile, en.zan ni gheja as a contract programmer kan....saya teringin sangat (kalau dapat la)...nak ghasa gheja kat luaq sana...bleh tak share mcm mana nak apply gheja kat oversea...uncle eh! en.zan guna programming language apa no? bila nak balik msia? dah beghapa lama kat sana?

xan said...

emellen, teghima kasih dok pi jengok blog saya.
nanti bila lapang saya cerita akan habaq mcm mana saya dapat mai sini ..

emelleen said...

yer, saya suka sgt dah dengaq tu...dan bangga bila ada anak melayu dapat merantau & bekerja kat negara orghang...saya tunggu nih...hheheh