Monday, July 28, 2008

Projek ayaQ


laa ni aku dok cuba nak siapkan pesanan utk projek ayaQ hidrojan, maklumlaa dok buat soghang soghang lambat laa sikit. Siang pi keja, balik keghja masak pulak, lepaeh tu baghu boleh makan, lepaeh makan , kena rehat.. lepaeh tuu baghu laa boleh sambong buat projek ayaQ nii .
Nii laa gambaq workbench aku .. nampak beseleghak sikit.
Aku ada globe trekker utk nak tengok sapa dok pi tengok projek ayaQ aku di blog lain http://www.azizans.com .

1 comment:

BookKeeper said...

setakat ni dah berapa byk tempahan? kena patenkan ciptaan tu.. baru ni ada satu ciptaan kat m'sia ni yang boleh jimat petrol. masukkan air bateri ke dalam saluran minyak.. tgh heboh la ni.. pasang RM35 je.. (cerita je, sebab saya sendiri pun tak try lagi..)