Wednesday, May 21, 2008

Sambung projek hidrojen



Aku habaq dulu, aku nak buat sendiri hydrogen generator aku sendiri, haghi ni aku sambung balik projek aku yang tebantut pasai susah nak caghi bahan bahan nak buat, aku dapat bahan bahan lepaeh dok pi jengok kena sana jengok kedai sini, belek sana belek tang ni.

Ni laa hasil hydrogen generator yang dah siap di pasang, tapi tak test lagi.. ha hahaha. Ni baghu phase pertama, phase kedua nak kena modify MAP sensor dan onboard computer. Part ni teknikal sikit laa. Phase ketiga nak kena buat PVC enhancer. Canggih jugak bunyi tu yopp (oghang Perak punya stail ). Macam kawan kawan selalu dok buat lawak kat mekanik.. hang buat apa pun ..janji jangan telebih skrew sudahh!!. :))

5 comments:

BookKeeper said...

en zan mmg terer..bkn takat repair keta, lampu pun bleh buat..

xan said...

Aouis,, tu bukan lampu ..h aha ha ha. aku ingat hang nak pi buat spek mata lain kot.

BookKeeper said...

asal ada rupa lampu kira ok la tu.. :))

xan said...

aquis .. aku tau hang memang suka main lampu .. tapi bila dah besar nii pulak pantang nampak lampu .. misti nak tutup .. suka dlm gelap kot ...

BookKeeper said...

gelap betoi tak suka, tak nmpk apa.. samar2 ok laa.. hehe