Wednesday, June 11, 2008

Water -> Hydrogen + petrol = power + saving


Ini lah benda yang aku dah pasang di kereta aku. Hidrojen generator. Dengan alat ni, aku boleh dapat dalam 33 batu segelen. Kira boleh laa untuk kereta yang dah pun berumur 18 tahun. Tapi ini baru peringkat I, untuk peringkat II aku cadang nak buat PVC enhancer, bolih tambah lagi penjimatan.
Laa nii tengah panas.. jadi tak dapat nak taip lama lama.. Sampai di lain kali.. wasallam.

3 comments:

ghost_MaR said...

cis ... cuber sembang nk pomot produk tuh kt MAS ... geram seh bila xan wat cm tuh ... ayahanda beta pn nk gak ... minyak dh naik nih ... paham2 jerk lh ... CONGRATULATION 4 'ur success ... usaha lg ... jgn kereta meletup udah ler ... :)

BookKeeper said...

en xan, keta arwah pak saya pun la ni buleh masuk lebih rm80 petrol.. siap nnt pos balik sini yee..

xan said...

aquis, tank kereta tuu mcm perut orang jgak.. membesaq ,, kita sebut perut-boroi .. tank-boroi .. lol
tak lama lagi.. RM100 pun boleh masuk kot .