Skip to main content

Julai 2022 - 2

Pemecah Batu Karang - Kidney & Gall Stone Breaker

Kali ini , aku nak bagi tau tentang satu ubat tradisional untuk mereka yang mengidap 'batu karang'.

Ubat ini, ada lah buatan dirumah, bukan nya dibuat dikilang , bermakna barang ini menerima penghayatan dan tumpuan yang sepenuh dari pembuat.

Khasiat dan kesan boleh dilihat dalam 24 jam selepas diminum derita sakit batu karang akan hilang, dengan izin Allah. Menakjubkan !!

Macam tak percaya, !!, tapi alhamdulillah dengan izin Allah, inilah hakikat yang berjaya dialami oleh ramai pesakit setelah mengambil ramuan ini.
Ramun ini dihasilak daripada beberapa herba dan rempah ratus terpilih dengan campuran sedikit cuka, garam dan air sebagai asas. Ia diadun daripada petua tradisional amalan turun temurun yang sekian lama dilupakan dan kini Home Formula menemuinya kembali dan menyediakannya dalam bentuk lebih mudah dan ringkas untuk diambil.
Alhamdulillah, ia cukup berkesan kerana ramai yang mengambilanya. Pada kebiasaannya, dengan hanya sekali minum sahaja sakit yang dideritai langsung hilang dalam tempoh kurang 24 jam.

Ramuan ini bertindah memecah atau melarutkan ketulan batu karang didalam buah pinggang, pundi dan saluran kencing yang akan keluar ketika pesakit membuang air kecil. Sementara batu karang didalam hempedu akan keluar melalui sistem penghazaman.



Didalam satu pek, mempunyai 3 botol untuk diminum satu botol setiap malam, sebelum tidor .
Selepas diminum, saudara saudari hendak tidak mengambil apa apa makanan atau minuman untuk selama satu jam supaya produk ini dapat membuat kerja kerja nya.

Cara untuk menggunakannya terbaik jika diminum sebelum tidor dengan berpuasa selama satu jam selepas minum satu botol. Maksud berpuasa disini ialah dengan tidak mengambil sebarang makanan atau minuman selepas mengambil ubat ini untuk cuma satu jam sahaja. Ini bertujuan supaya bahan bahan kandungan didalam ubat dapat bertindak dengan lebih sempurna.




untuk mendapatkan produk ini, sila sms ke nombor 016-443-9314 untuk maklumat lanjut tentang untuk membeli produk ini. Beli lah satu untuk orang yang tersayang, untuk ibu, untuk bapa, untuk isteri, untuk anak ..

Hantar kan sms atau telipon terus ke 016-443-9314 .




Komen komen oleh pengguna terdahulu aku simpan dihalaman khas 







tag line : ubat , pecah , batu , batu karang, batukarang, pemecah, pemecah batu karang, sakit, hempedu, pundi kencing, pundi, kencing, darah, berdarah , kencing berdarah, sakit kencing, sakit pinggang, buah pinggang, 


Comments

Popular posts from this blog

Grab Uber

Laa ni ghamai dok buat part time bawak grab dan uber untuk duit tambahan belanja rumah Kawan kawan yang dok buat depa habaq boleh laa dapat dua ratus ke tiga ratus sehari , tuu pun kira bawak dari pagi sampai petang .

Keghja daghi ghumah (Work From Home )

Haghi ni aku tak pi keghja pasai sakit peghut. agak kemaghin aku masak sambal kurang masak betoi kot. bini aku pesan, kalau nak sambal kena tumeh sampai pecah minyak baghu laa elok. Tapi mana ada masa nak tunggu sampai pecah minyak .. lambat laa. Satu yang seghonok di sini (US) , kalau kita sakit kita habaq dekat boss kata kita tak pi opis , kita habaq kita keghja dari ghumah saja, tak gadoh nak pi jumpa tuan doktor mintak MC, depa main percaya saja. Tapi aku ghasa kalau di Malaysia boleh amal mcm nii alamat laa opis tak dak oghang, semua nanti bagi alasan keghja daghi ghumah,, balo'q liat semua !!. Tapi ... keghja daghi ghumah nii bukan senang jgak, kena banyak disiplin dan sabaq, pasai banyak sangat yang dok kacau, sat lagi posmen mai ketuk pintu, oghang FedEx laa, UPS laa, ada yang nak tanya jalan pun ada, tukang baca meter laaa .. adooii mcm mcm. Sebut pasai keghja daghi ghumah nii bukan semua jenis keghja jgak yang boleh buat mcm tuu, tapi mcm keghja aku tak paa la.. yang pen

Julai 2022 - 2

​ Sampai di jetti Tekek, kena naik 4x4 merentas bukit untuk ke penginapan Bushman Chalet yang terletak di sebelah timur pulau. Perjalanan dari jetti Tekek ke chalet mengambil masa dalam 20 minit meredah hutan, naik bukit dan turun bukit ke kws penginapan di sebelah timur.