Friday, January 1, 2010

Happy New Year 2010




selamat Tahun Baru 2010 utk semua, di doakan kita semua jadi insan yang lebih berguna di tahun ni. Tapi ada jugak insan insan, bukan saja menjadikan dighi dia beguna, tapi dia suka mempeguna kan oghang..ada jugak yang macam tu.

semalam aku pi jgak ke Chicago dekat depan tasik saja nak jalan jalan dan tengok bunga api, sejuk nak mampuih, tu pun aku dah pakai stokin dua lapeh, sluaq dua lapeh, kasut yang waterproof, tapi ujung jari kaki ghasa mcam nak putuih, tapi seghonok punya pasai .. tahan jugak laa. Dalam gambaq tuu, tasik Michigan pun jadi ais, tapi ais belum cukup tebai utk nak bejalan jalan ataeh dia.

2 comments:

said said...

Selamat Tahun Baru Masehi 2010. Rajin2 la tulis. Kami kerap baca tapi tak komen sebab modai belum ada.

xan said...

laaa..ingatkan nak meniaga saja nak kena ada modai .. nak komen free pun nak kena ada modai jgak kaa