Monday, September 22, 2008

Think Big


bila sebut pasai besaq .. laa ni semua tv dah tak kecik kecik macam dulu.. semua oghang kalau boleh nak tv besaq. aku ada satu cara utk nak besaqkan gambaq. aku guna projector. Ni dia 'tv-besaq' aku. boleh tgk tv sampai 100 inchi kalau nak .. ha ha ha ah. tak payah nak susah susah nak beli tv besaq lagi.

4 comments:

Ninahussin said...

sempoi ar abg zan... besaq sungguh skrin, tak gaduh berat nak angkat kalu pindah umah.. tu siaran tv pon boleh tengoklah gak kan?

xan said...

apa apa yang saja yang boleh sambung ke projector ..boleh tgk ..
raya mana Nina ?.. australia ka?

Ninahussin said...

tanya lagik.. dahlah beraya kat tempat org, jauh dr famili (for the 1st time), laki pulak x buleh maiii...wawa..

ain said...

Blog Dato' Abd Kadir Jasin di alamat http://kadirjasin.blogspot.com/ rasanya menarik juga. Komen dan nukilan dia bermenafaat. Ada yang berkaitan harian dan ada yang berkaitan politik. Dia ni orang Tanah Merah Pendang. No talian Fatin 013-5845674.