Thursday, September 18, 2008

Buka Posa

Hari ni dah lebih dua minggu puasa. Ni gambaq buka posa sama sama dengan anak anak dan isteri. Tahun lepas aku tak dapat nak buka posa dgn keluarga pasai aku kerja jauh. Tahun ni ada peluang dapat posa sama sama.
Posted by Picasa

3 comments:

Ninahussin said...

Salam ramadhan al-mubarak dan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.. Kirim salam Aidilfitri pada kakdik, irni, wan n yat. Ok lah tu walau pon raya di perantauan semua orang dalam famili ada, Nina nampaknya dgn Aniq je..sedih..huhuhu.
Hopefully nanti kita berkesempatan beraya ramai2 macam dolu dolu..rindu betul rasanya nak bergather2 macam 10-20 tahun dulu..

xan said...

idup di tempat orang ni kena kuat semangat.. dan bertawakal pada Allah. i/allah semuanya beresss

Arif said...

hahah...mulut semua org penuh...hak ha hahah