Friday, December 14, 2012

Sakit gigi

Haghi ni aku sakit gigi yang teramat sangat, kemaghin sakit jugak tapi tak teghok macam haghi ni, dah telan panadol habis sepapan, lepas tu ubat sakit gigi beli kat kedai senseh pun dah habis, sakit gigi mcm mai seghang ikut cycle, dia mai seghang sekali, lepaeh tu hilang, sat ni dia mai seghang pulak. Adoi sakit tak tau nak cakap. Malam tadi aku langsung tak boleh tidoq, pasai sakit sangat.
Ni masa aku taip blog ni, aku baru saja kena serangan cycle yang ke berapa pun aku tak tau.

Sudah habeh ikhtiaq, aku cuba google caghi petua petua utk kurangkan sakit.
Ada beberapa ayat yang aku jumpa yang boleh aku cuba.
Ni nampak sudah reda sikit sakit tu,

No comments: